Uzmanlık Sınavında Acemice Hata

on 5.11.2010
Ülkedeki eğitim sisteminin rezilliği eğitimin her seviyesinde aynı. Son olarak bugün ÖSYM'nin yaptığı açıklamaya göre 17-18 Nisan 2010'da yapılan Tıpta Uzmanlık Eğitimi Giriş Sınavı(TUS)'nın sonuçlarında bir yanlışlık yapılmış. Açıklama sınavlardan 18 Nisanda düzenlenen Bilim Sınavı'nın Temel Tıp Bilimleri-1 testinin B kitapçığının doğru cevap anahtarında yanlışlık yapıldığının anlaşıldığı bildirildi.

TUS Sonuçları - Kaliteli Blog

Bu kadar kötü bir eğitim sisteminde, sınavlar cenneti bir ülkeyiz. Peki bu gidişe ne zaman bir dur denilecek? Daha ne kadar gencimiz sınav stresinden psikolojik tahribata maruz kalacak? Bu soruların cevabı sürekli değiştirilen sınav sistemleri değil, eğitimde yapılacak köklü değişimlerden geçiyor. Olurda yetkili biri denk gelirse diye yazıyorum; bu ülkenin eğitim sisteminin kökünden değişmesi gerekiyor. Zira eğitim sisteminin çöküşü çok yakındır, bilginize...

0 yorum:

Yorum Gönder