Onun öncesinde sizlere şu adresi paylaşmak istiyorum:
www.sanayi.gov.tr/webedit/gozlem.aspx?sayfaNo=266
bu sayfa T.C. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'na ait resmi internet sitesinde tüketicilerin haklarını hangi şekilde nerede arayabileceklerini anlatıyor. Ayrıca başvurulacak yerler için dilekçe vs. gerekiyorsa internet sitesi üzerinden temin etmenizi sağlıyor.
Bir de bende bildiğim kadarıyla sizleri maddeler halinde bilgilendirmek istiyorum:- Aldığınız bir ürünün faturasını asla atmayın,
- Aldığınız ürün fatura tarihinden 1 ay sonra arızalanırsa(Kullanıcı hatası dışında) kesinlikle ürünün yenisiyle değişim hakkınız bulunmaktadır.
- Garantisi bulunan ürününüz 1 yıl içinde üç defa aynı sorunla servise giderse ve onarımdan geçirilirse kesinlikle ürününüzün değişim hakkı bulunmaktadır.
- Aynı şekilde garantili ürününüz 1 yıl içinde servise beş defa her ne sebepten olursa olsun gönderilip onarımdan geçirilirse kesinlikle değişim hakkınız bulunmaktadır.
- Eğer ürününüzde kullanımınız kaynaklı bir arıza oluşmuşsa(kırık, çatlak vs.) ürününüz garanti kapsamında işlem görmez.
Son olarak kullanıcıların aldığı ürünlerle ilgili sıkıntılarını paylaştığı ve sorunun muhattapları ile çözüm arayışına girebildiği iki ayrı site:
www.sikayetim.com
www.sikayetvar.com
0 yorum:
Yorum Gönder