Otobüste Gördüğünüz Kızı Kaçırmayın

on 5.12.2009
Dün yayınlanan Habertürk Gazetesinde bulunan Nilay Örnek'e ait köşe yazısı bir hayli dikkatimi çekti. Çünkü bahsettiği günlük hayatta sık karşılaşılan bir durumdu. Mutlaka herkes otobüste giderken karşı cinsten biriyle kazara da olsa göz göze gelmiş. Hatta bazılarımız işi bakışmaya geçirmiş ama çoğunluğumuz da bir sonuca vardıramamışızdır. Şimdi sizinle Nilay Örnek'e ait köşe yazısının bir kısmını paylaşıyorum:



"Otobüstegördüm.com

ABD'ni New York kentinde yaşayan Patrick Moberg, Manhattan'daki metroda sadece birkaç dakika gördüğü kıza ilk görüşte aşık oldu. Ancak kız bir durakta inip kayboldu.

İnternet siteleri tasarlayan Patrick, evine döner dönmez 'nygirlofmydreams.com' adlı bir site kurdu, 'Hayalerimin kızını bu akşam metroda gördüm. 4 Kasım 2007'de 9.30'da 5 numaralı trene bindik. Lütfen onu bulmama yardım edin.' yazdı.

Patrick sitede, hem kızı, hem de kendisini resimlerle betimliyordu.

Cam ayakkabısını merdivenlerde bırakan Külkedisi'ni arayan prensin, ete kemiğe bürünmüş hali olan Patrick'in bir arkadaşı sitedeki çizimden kızı tanıdı. Patrick, Camille Hayton'ı 8 Milyon nüfuslu New York'ta 48 saat içinde buldu.

Camille-Patrick'in aşkı dillere destan oldu. Çift film teklifleri bile aldı. New York metrosunda birbirlerini bir görüp de 'Niye konuşmadım ki?' pişmanlığı yaşayanlar için 'ny.subwaycrush.com' gibi siteler de kuruldu.

61B'de Gördüm Seni

Geçtiğimiz hafta ise arkadaşım Selen bana çok enteresan bir site gönderdi:
'Otobüstegordum.com'

Öz be öz Türk sitesi... Her bakışımda 'Lütfen arkaya doğru ilerleyelim" gibi sloganlarıyla beni benden alan site, 'Yolculuk ederken bakıştığınız , hoşlandığınız fakat konuşma cesareti veya fırsatı bulamadığınız kişileri burada bulabilir, onlarla tanışıp mesajlaşabilirsiniz' sloganıyla açılıyor.

Şimdilik sadece İstanbul, İzmir ve Ankara'daki otobüs seferlerinden seçim yapıp ardından da seferin altına 'Seni 43R'de gördüm, sarı bluzunla çok güzeldin' gibi iletiler yazabiliyorsunuz."

Nilay ÖRNEK
nornek@htgazete.com.tr

Biraz hayat biraz internet... İkisinin karışımı çok hoşuma gidiyor. Bir de kıvamı tutarsa değmeyin keyfime. Nilay Örnek'in bu yazısı gerçekten hoşuma gitti.

0 yorum:

Yorum Gönder