Blog Aleminde Aynen Devam

on 5.01.2009
Bulunulan ortam blog(günlük) yazmaya çok müsait. Ortam ve durum müsait ama vakit pek bulamıyorum. Bütün boş zamanımı bloga yazılabilecek yazılarla ilgili kafa yormak ve araştırma yapmakla geçiriyorum. Fakat pek fazla yazacak yazı bulamıyorum. Bulduklarımı da bloga layık bulamıyorum.Blog dünyasında 3. ayı da geride bırakmış bulunuyorum. Bu 3 ay içerisinde 14 yazı eklemişim. Blogun tanımına ters düşecek bir durum. Normalde her gün bir şeyler karalanması lazım.


Bu arada blog dünyasından gelişmeleri de takip etmeye çalışıyorum. Malumunuz blog dünyası en popüler günlerini yaşıyor. Uzun zamandır takip ettiğim blog sitelerinde büyük bir heyecan vardı. Heyecanın sebebi de 2009 Blog Ödülleriydi. Uzun bir oylama sürecinden sonra nihayet 2009 Blog Ödülleri sahibini buldu. Bir çok kategoride bloglar yarışmada ter döktü. Bizi ilgilendiren kategori olan Teknoloji Blogları kategorisinde ilk üç derece aşağıdaki gibi:

1. www.yakuter.com
2. www.apostylee.com
3. www.ogren.tv

Bu seneki yarışmaya katılım göstermedik. Sebebi blog dünyasına yeni doğmuş bir bebek olmamızdı. Fakat kimbilir ilerleyen zamanlarda belki yarışmaya katılır. Belki de farklı projelere önderlik edebiliriz.

0 yorum:

Yorum Gönder