İstanbul'da Yarım Saat

on 5.02.2009
Hani her zaman haberlerde gösterirler ya ülkenin doğusunda kar yağarken güneyinde denize giriliyor. Her zaman şaşkın bakışlar içinde izleriz. İzlerken de "Allah Allah! Allah'ın işi işte!..." şeklinde yorum yapmaktan çoğu zaman kendimizi alamayız. Aslında pek olağan bir durum ülkemizin bulunduğu cofraği konum ve ülkemizin coğrafi büyüklüğünden dolayı bu tür olaylarla karşı karşıya kalabiliriz.

Fakat ben bugün çok garip bir olaya tanık oldum. Levent'ten Tem istikametinde İstoç'a kadar çok yoğun bir şekilde yağmur yağıyordu. Fakat Küçükçekmece'ye gelince durum tam tersine dönmüştü. Bırakın yağmuru yerde en ufak bir ıslaklık yoktu ve hava da günlük güneşlik bir biçimdeydi. Bu durum karşısında ben ve arkadaşlarım hem şaşkınlık hem de böyle bir doğa mucizesini yaşadığımız için çok mutluyduk.

Bir ülkede farklı mevsim koşullarının olduğu tabiiki görülmüştür. Fakat bunun bir şehirde görülmesi pek olağan bir durum değildir. İstanbul'un bu yönden de farklılığını bu sayede keşfetmiş oldum ve bunu sizlerle paylaşmak istedim. Aslında yağmurun fotoğrafını çekmeyi düşündüm. Ama böyle bir olayın gerçekleşebileceğini tahmin etmemiştim.

0 yorum:

Yorum Gönder