Otobüsteki Bencillik

on 3.20.2010

İşyeri ve evi arasındaki mesafenin oldukça fazla olanlardan biri olduğum için gün içinde çeşitli otobüsler kullanmak mecburiyetindeyim. Bu okul yaşantımda da aynıydı ve bir araba alana kadar bu böyle devam edecek sanırım. Bu kadar uzun dönemde otobüs kullandığım için otobüslerle ilgili bir kaç gözleme yaptım. Bugün sizlerle en sinir bozucu olanını paylaşmak istiyorum:

Otobüs Kalabalığı - Kalite Blog

Otobüse binenler iyi bilir. Otobüse bindiğinizde genelde orta kısımlarda bir birikinti daha sonrasında en arka tarafın bomboş olduğunu görürsünüz ve de yolculardan birinden "Arka tarafa doğru ilerleyelim" diye uyarı gelir. Otobüse binmişseniz mutlaka yaşamışsınızdır bu anı.İşte bu anının sebebi orta kısımlarda bir kişinin bir iki adım atıp ilerlemek istememesinin sebebidir. Fakat böyle bir bencillikten dolayıdır ki otobüse binmeye çalışanlar bu bencillikten ötürü zor durumlar yaşamaktadır.

Bu yazıyı yazmak bana da garip geldi ama yalnız kendi penceremizden bakmayalım. Biraz da başkalarını düşünelim. Ben de bu yazıyı yazarak üzerime düşen paydan gerekeni yapmaya çalıştım. Bu bencil düşünceden lütfen kurtulallım.Bu yazmama sebep olanlardan en öne çıkan abla da bu yazıyı okumuşsa lütfen bir daha koltuk sırasının en sonunda durup yolu kitlemesin ve otobüsün en arka kısmının kullanılmasına imkan sağlasın :)

Ayrıca hazır bu yazıyı yazmışken aşağıdaki blogu tanıtmadan geçmeyeceğim. Bu güzel blog insanların toplu taşıma araçlarında başlarına gelen garip olayları paylaştığı bir blogtur. Sizlere de tavsiye ederim.

otobuste.blogspot.com

0 yorum:

Yorum Gönder