Genel Değerlendirmem

on 12.24.2009
Ben kendimi çözdüm zaten siz anlamıştınız. Sürekli yazayım derken hiç yazamıyorum. En iyisi çok fazla kasmamak. Akışına bırakmak en iyisi. Yine bir yaklaşık bir ay kadar uzun bir ara verdim. Peki ben boş durur muyum bu arada? Durmadım, çalışmaya devam ettim ve ehliyet kursuna gittim. Trafik yeni bir canavar daha kazanacak :) Bu Cumartesi Avcılar’da yazılı sınava gireceğim.
Sınav - Kalite Blog
Öyle böyle bir seneyi daha bitirdik. 2009 son nefeslerinin alış-verişini yapıyor. 2010 kapıyı zorluyor. Geçtiğimiz sene ülkemiz ve kendim açımdan değerlendirmem gerekirse; ülkem ve benim için zor bir yıldı. Yine aşksız kaldım, yine yalnız... Ama elimden geldiği kadar çalıştım. Kendimi geliştirmeyle uğraştım.

Blog ile pek fazla ilgilenemedim ama yazdığım zamanlar kaliteli yazılar yazmaya çalıştım. Önümüzdeki ay daha iyi performans göstermeye çalışacağım. Umarım sizler de beni yalnız bırakmazsınız. Yılın son yazısını yılın son gününde yazmayı planlıyorum. Güzel bir yazı ile karşınızda olmak dileğiyle...

Ayrıca bir yılbaşı hikayesi yazmayı düşünüyorum. Kesin bir şey söyleyemiyorum. Biliyorsunuz benim sağım solum belli olmuyor. Ama yazınca ilk olarak sizlerle paylaşacağım.

0 yorum:

Yorum Gönder