Yeni Blog Fikri

on 8.15.2009
Derslerimi çalışmam gerektiğinden dolayı aldığım kararlara riayet edemedim. Ama mümkün olduğunca yazılarıma devam edeceğim. Bu tarz yazılar çok yazdığım için çok fazla bu konuya değinmemeye çalışıyorum.

Palavra Palavra Palavra başlıklı yazımda telefonuma gelen sahtekarlık mesajından bahsetmiştim. Geçenlerde yine buna benzer bir olayla karşı karşıya kaldım ve bu tip olaylarla ilgili bir blog açma fikri geldi aklıma. Bu blogun içeriği teknolojiyle birlikte karşımıza daha çok çıkmaya başlayan sahtekarlıklarla ilgili olacak ve amacı halkımızı bu sahtekarlıktan mümkün mertebe uzak tutmak olacak. Ayrıca ismi de hazır en yakın zamanda faaliyete geçireceğim ve faaliyete geçtiği zaman duyurusunu buradan yapacağım.

Yavaş yavaş enerjimi topluyorum. Eylül'ün ilk haftasından sonra normale döneceğim. Çok yeni, dinamik ve özel yazılarla karşınıza çıkacağım. Bir dahaki yazı da görüşmek üzere...

0 yorum:

Yorum Gönder