Ağustos Ayı Değerlendirmesi

on 8.31.2009
Temmuz ayında yaşanan durgunluk bu ayda biraz daha hareketlenmeye bıraktı kendini ama tam anlamıyla yeteri seviyede değil. Sebebi de eğitim hayatım ve gireceğim sınav. O sınava Eylül ayının ilk haftasında gireceğim. Ondan sonra trafikten sonra yol açılır ya vitesi takarsın 4-5'e aynen öyle olacak.

Ağustos - Kalite Blog
Bir çok yazımda yer verdim bu eğitim meselesine ama tam olarak ne olduğunu paylaşmamıştım. Eğitim diye bahsettiğim Açıköğretim Üniversitesi İşletme bölümü okuyorum. Derslerden başarısız olduğum için yoğun bir tempoyla bütünleme sınavına hazırlanıyorum. Derslerden çoğu bitti azı kaldı. Yalnıca sınav gününü bekliyorum.

Malum bugün ayın son günü ve bu aydan sonra her ayın sonunda genel değerlendirme yazılarım olacak. Geçtiğimiz ay dediğim gibi Temmuz ayına göre daha verimli ama yeterli değil.

0 yorum:

Yorum Gönder