İnternette Anneler Günü

on 5.07.2009
Güzel annelerimize ayrılan gün Anneler günü her yıl mayıs ayının ikinci haftası kutlanıyor. Ben de herkes gibi anneme ne hediye alsam diye düşünüyorum. Bir çok alternatif var kafamda. Ama hangisini seçeceğimi tam olarak bilmiyorum.
Aslında biraz da alışılmışın dışına çıkmak adetimdir. Bu anneler gününde de alışılmışın dışına çıkmayı düşündüm ve internette şöyle bir araştırma yapayım dedim. Fakat hayal kırıklığıyla karşı karşıya kaldım. Çünkü anneler günü ile ilgili internette pek kaydadeğer bir şey bulamadım.
Bence bu eksiklik bir dahaki anneler gününe kadar doldurulmalı. Örneğin; nasıl ki geçen 23 Nisan'da bazı blogların o güne ait yazısını çocuklar yazdıysa anneler gününde de blogun anneler günündeki yazısını da anneler yazsın. Blogun konusu neyse blog sahibinin annesi o konuyla ve çocuğuyla ilgili görüşlerini bloğa yazsın mesala.. Ya da blogun konusu ne olursa olsun o gün annenimiz istediği yazıyı blogumuza yazabiliyor olsun. Bu ve buna benzer fikirler üretilmeli ve bir daha ki anneler gününde de uygulanmalıdır.

0 yorum:

Yorum Gönder