Türkçe Online İşletim Sistemi

on 3.09.2009
İnternet ve bilgisayar ortamında gün geçtikçe yenilikler ortaya çıkmaya devam ediyor. Bu yeniliklerden bir tanesi de online işletim sistemidir. Şimdilik basitçe olsa da geliştirilebilir düzeyde. Zaten bilgisayarların geleceği de o yönde. Yani hardiske olan gereksinim gitgide azalacak. Çünkü işletim sistemi dahil bir çok şey internet tabanlı olacak. Bu konuyla ilgili ipuçları şimdi de mevcut ve yenileri de çıkmaya başlamıştır. Örnek olarak dosyalarınızı internette rapidshare tarzı sitelere atıp depolayabilirsiniz. Şimdi de online işletim sistemi.

Biraz da bu internet sitesinden bahsedelim. Öncelikle bu işletim sistemini kullanabilmeniz için üye olmanız gerekmektedir. Üye olmak için sitenin girişindeki sayfada Yeni Kullanıcı seçeneğini seçip açılan pencerede kullanıcı adı ve şifrenizi girmeniz yeterli. Daha sonra bu kullanıcı adı ve şifreyle siteye giriş yapabilirsiniz. Giriş yaptıktan sonra sizi işletim sisteminin masaüstü karşılıyor.

Gerisini zaten siteyi pardon işletim sistemini gezdikten sonra öğrenebilirsiniz. Bu kadar açıklamadan sonra sıra sitenin adresini vermeye geldi.

http://www.diskim.net/
Bu site de orjinal ve İngilizce olanı:

http://eyeos.org/

0 yorum:

Yorum Gönder