Pas Tutan Klavye

on 4.23.2012
Bugün 23 Nisan'dı ve bütün haberlerin de söylediği gibi tüm yurtta coşkuyla kutlandı. Hepinizin bu güzel bayramı kutlu olsun.

Girişi böyle yapmak istedim. Malum uzun zamandır klavyem pas tutarcasına bloga bir şeyler yazmıyordum. Önceki yazılarda kendimle ilgili paylaştığım bilgileri okursanız görürsünüz. Açıköğretim denilen sistemde eğitim görmekteyim ve bu maratonun son sınıfındayım artık yani bir nevi maçın uzatmalarını oynuyorum, bitti bitecek.

tiyatro yorum

Yazmadığım dönemde insanın doğası gereği benim de hayatımda değişmeler oldu. Bunlardan ilki ben artık bir tiyatro tutkunuyum, fırsat buldukça tiyatro izlemeye gidiyorum. Oyun izledikçe size de tavsiye ediyorum ya da etmiyorum diye not düşerim. Bir ikincisi ise - utanarak söylüyorum - artık uslu çocuk olup bol bol kitap okumaya başladım. Aynı şekilde okuduğum kitaplarla ilgili size iyi-kötü yorumlarımı ileticeğim. Son olarak hayatımdaki bir diğer değişme de Android programlama işine merak saldım bu işte de ilerlediğim takdirde sizinle bir kaç uygulamamı paylaşabilirim.

Artık abartılacak düzeyde blogumuzu ihmal etmiyeceğim; blogcu sözü ;)

0 yorum:

Yorum Gönder