Şansımı Denemek İstiyorum

on 3.29.2010
Google yetkilileri tarafından yapılan açıklamaya Google anasayfasındaki Şansımı Denemek İstiyorum butonu; kullanıcıların %1'i tarafından kullanılıyor. Ayrıca bu butonun Google'a zararı bir kez kullanımında 110 milyon dolar. Bu kadar pahalı olmasının sebebi arama sonuçlarındaki ilk sonucu direk açmasıdır. Böylece sonuç ekranındaki reklamlar gösterilmiyor.

Google Şansımı Denemek İstiyorum- Kalite Blog



Bence bu kadar gereksiz ve zararlı bir buton artık kaldırılmalı.Çok gereksiz bir buton. İnternetin ilk yıllarında merak edip birkaç kullanımdan öteye geçememiştir. İnternetin geldiği nokta hasebiyle pek bir işlevi de kalmamıştır. Google yeni bir anasayfa yapmalıdır ve bunun için geç kalmıştır.

Artık basit değişiklikler Google için yeterli değildir. Köklü bir değişime gidilmenin zamanı gelmiştir. Belki Google kadar bir site benim gibi bir blogcuyu duymayabilir ama ben yine de "Şansımı Denemek İstiyorum"...

0 yorum:

Yorum Gönder