Aksaklıktan Sonra; Koşalım...

on 11.20.2009
Yine uzun bir aradan sonra yazmanın mutluluğu içerisindeyim. Peki verdiğim bu uzun ara süresince neler yaptım. Hatırlarsanız Eylül ayı değerlendirmesinde bir kızdan bahsetmiştim galiba aşık oluyorum diye. Şimdi o kızdan nefret ediyorum. Arada bir dünya alengilli iş de döndü tabiiki.

Koşan Kalite Blog
Daha sonra güzel bir Antalya tatili yaptım - çalıştığım şirket sağolsun :) -. Gerçekten çok iyi geldi. Bir de son günlerde çıkan domuz gribi haberlerinin üzerine Domuz Gribi denen hastalığı bir de ben test edeyim dedim ve Allah'a şükür olsunki hafif bir şekilde atlatarak iyileştim. "Peki bu arada neden yazmadın? Bunların hiçbirisi yazmana engel olacak hususlar değil..." diye sorabilirsiniz. Bunun aslında birkaç sebebi var ben de bahanelerle sıkmak istemiyorum sizleri. Ama şu tarih itibariyle yazılarıma devam etmeye çalışacağım. Küçük bir ara ve aksaklıktan sonra yazılarıma devam edeceğimi bildirmek istedim.

Yazmaya Devam... :)

0 yorum:

Yorum Gönder