Eylül Ayı Değerlendirmesi

on 10.03.2009
Birkaç gündür grip olduğum için Eylül ayı değerlendirmemi biraz gecikmeli olarak yazıyorum. Eylül ayı, Ağustos ayından az da olsa farklı oldu. En azından yazdığım yazılarımı daha rahat yazabildim. Sınav stresi vs. gibi bütün etkenlerden uzak bir şekilde yazabildim.

Değerlendirme - Kalite BlogKişisel olarak Eylül ayından bahsetmek gerekirse; çok önem verdiğim sınavlarımı anlımın akıyla geçerek verdiğim emeğimin karşılığını aldım. Tabiiki çok büyük moral oldu benim için. Ayrıca duygusal olarak hayatımda bir hareketlenme mevcut. Çok güzel bir kıza sanırım aşık oluyorum. Bu konu ile ilgili gelişmeleri de ilerleyen zamanlarda sizlerle paylaşacağım.

Kısacası Eylül ayı Ağustos ayına nazaren daha rahat ve daha hareketli geçti. Bu tabiiki yeterli değil.Eylül ayında ortalama 4-5 günde bir yazı yazmışım. Ama Ekim ayında bu ortalama 2 günde bir yazı olması için klavyemden geleni yapacağım.

0 yorum:

Yorum Gönder