AOF 2009 Final Soru ve Cevapları

on 6.02.2009
2009 dönemi Açıköğretim fakültesi final soru ve cevapları açıklandı. Fakat soru ve cevapları öğrenebilebilmek için baya uzun bir süreçten geçmeniz lazım :) Bu süreci size adım adım anlatmaya çalışacağım.

1. Adım
http://eogrenme.anadolu.edu.tr/Portal/ adresli sayfaya gidin. Açılan sayfada T.C. kimlik numaranızı girin.

2. Adım
Fakülte listesinde 'Sınav Soruları'nı, bölüm listesinde '2008-2009 Öğretim Yılı'nı, ders listesinden de '2008-2009 Yıl Sonu Sınavı' seçeneğini seçin.


3. Adım
Daha sonra sizi bir sayfaya yönlendirecek. Buraya kadar aslında pek bir şey yok ama buradan sonrası biraz karışık olabilir. Açılan sayfanın yan tarafında 'e-Kitap' yazısına tıklayın.

4. Adım
Kitap kodları seçeneğine tıklayın. Burada her bölüme ait sınıflar için kodlar mevcut.Örneğin; 1.sınıf İktisat 1. oturumda sınava giren bir kişinin bakacağı kod: 1100.
Not:Kodu öğrendikten sonra kod sayfasını kapatmıyoruz.

5. Adım

Yan bölümde bulduğumuz koda tıklıyoruz. Daha sonra açılan sorularda istediğimiz dersteki istediğimiz sorunun cevabını öğrenmek için de o derse ait koda bakıyoruz. Örneğin; 1. Sınıf İktisat dersinin 1. Oturumunda Genel Muhasebe dersine ait kod: 1001.

6. Adım
Son olarak yine yan sayfada Cevap Anahtarı bağlantısına tıklayıp dersimize ait kod ile sorunun numarasıyla; verdiğimiz cevapla doğru cevabı karşılaştırıyoruz.

Bu kadar karmaşaya hiç gerek yoktu. Bu iş daha basit yapılabilirdi. Ama olan bu umarım herkes doğru ve yanlışlarını öğrenebilir.

0 yorum:

Yorum Gönder